Tehnologii

Machine learning și IoT, tehnologii utilizate acum de SAP pentru o mai bună experiență a clienților

Machine learning și IoT, tehnologii utilizate acum de SAP pentru o mai bună experiență a clienților

Studiul realizat de SAP în 2017, „SAP Hybris Consumer Insights Report“, relevă faptul că 9 din 10 consumatori (89%) se așteaptă să primească răspuns la solicitarea lor în 24 ore. Sondajul la care au participat 20.000 de cumpărători din întreaga lume a arătat că cel mai simplu mod prin care brandurile își pot păstra clienții fericiți este să fie receptive la solicitările lor, iar cel mai rapid mod de a îi pierde este să le folosească datele fără ca ei să știe.

4 din 5 cumpărători (80%) sunt dispuși să împărtășească unele date cu brandurile, clienții din Japonia fiind cei mai reticenți (52%), spre deosebire de cei din Columbia și India (ambele 92%) care sunt mult mai deschiși spre a transmite datele personale. Respondenții din toate țările, cu excepția Rusiei, comunică brandurilor adresele lor de email, dar numai jumătate din cei aflați în statele din Orientul Mijlociu completează numerele de telefon.

Raportul complet se poate descărca de aici.

 

SAP oferă profesioniștilor din marketing instrumente prin care pot ajunge mai ușor la consumatori

 

SAP Hybris Marketing Cloud conține o serie de funcționalități prin care ajută companiile să folosească cele mai potrivite mesaje pentru a targeta consumatorii și pentru a se asigura că datele acestora sunt securizate și protejate. Prin utilizarea unor instrumente ca cele descrise mai jos, brandurile pot obține o evaluare exactă a performanțelor obținute în urma acțiunilor de marketing și o analiză corelată cu bugetele cheltuite:

 

Digital Boardroom pentru CMO (Chief Marketing Officer) oferă directorilor de marketing o perspectivă completă asupra succesului campaniilor și asigură transparență pentru a identifica problemele iminente. De asemenea, soluția ajută și la identificarea unor noi oportunități în marketing.

Recunoaștere facială prin utilizarea machine learning: cu ajutorul SAP Leonadro, soluția SAP Hybris Marketing Cloud beneficiează de noua tehnologie de recunoaștere facială, introducând, astfel, noi modalități de a interacționa cu cumpărătorii în magazine. De exemplu, folosind analiza facială, programul software asociează datele privind vârsta și sexul consumatorului aflat în magazin cu stocul de marfă al retailerului, oferind recomandări personalizate despre produse. Aceste recomandări pot fi prezentate clientului folosind tablete sau ecrane mari la rafturi sau oriunde în magazin.

 

Cu ajutorul SAP Hybris Customer Attribution, se poate realiza o măsurare și o evaluare exactă atât a campaniilor de marketing, cât și a altor acțiuni care conduc consumatorii spre achiziție. Datele colectate din toate punctele de interacțiune cu clientul oferă o claritate mult mai mare asupra ratei de conversie, a factorilor care pot determina creșterea ratei de conversie și unde este necesar să se realizeze acțiuni suplimentare, în timp util.

 

Internet of Things folosit pentru a declanșa campanii de marketing: companiile pot utiliza dispozitive și senzori pentru a personaliza oferte. Spre exemplu, brandurile pot trimite un mesaj relevant atunci când un consumator atinge un nou punct de referință.

Suport pentru regulamentul general privind protecția datelor – GDPR: soluția SAP oferă sprijin total în implementarea și execuția de campanii de targetare a consumatorilor, ținând cont de reglementările globale privind protecția datelor ce vor intra în vigoare în luna mai 2018.

Despre soluțiile SAP Hybris

Soluțiile SAP Hybris oferă aplicații software de tip omnichannel pentru managementul activităților comerciale și fidelizarea consumatorilor, care permit brandurilor să dezvolte o înțelegere contextuală a consumatorilor lor în timp real, să le ofere o experiență mai relevantă și de impact, și să vândă mai multe bunuri, servicii și conținut digital în fiecare punct de contact și pe orice dispozitiv. Prin gestionarea datelor de la clienți, a instrumentelor de marketing contextual și prin procese de comerț unificate, soluțiile SAP Hybris au ajutat unele dintre cele mai importante organizații din lume să atragă, să păstreze și să dezvolte baze de clienți profitabile. Soluțiile SAP Hybris pentru comerț și fidelizarea clienților oferă companiilor baza, infrastructura și instrumentele de business pentru a crea o perspectivă holistică a clienților în toate canalele de distribuție, simplificând procesul de  fidelizare a clienților și rezolvând probleme complexe de business. Pentru mai multe informații, vizitați www.hybris.com.

Despre SAP

SAP, lider de piață pe segmentul soluțiilor software pentru afaceri, este în centrul revoluției tehnologice și de business. În prezent compania are peste 365.000 de clienți, din peste 180 de țări, pe care îi susține în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduși de economia digitală. SAP oferă companiilor expertiza necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale și o platformă de tip End-to-End care acoperă toate procesele de business din 25 de industrii.

SAP contribuie la simplificarea proceselor de business, oferindu-le companiilor posibilitatea de a utiliza date în timp real, pentru a anticipa, în prezent, tendințele clienților.

Despre SAP România

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 15 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.

În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a 500 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați www.sap.ro.

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Tehnologii
@MihaiStescu

Project Manager Blogdetehnologie.ro, blog personal: mihai.stescu.ro

More in Tehnologii

BASF pornește supercomputerul Quriosity din Ludwigshafen

Mihai Stescu30 octombrie 2017
Centrale termice Ariston

Centralele termice Ariston pășesc în era IoT

Mihai Stescu23 august 2017

Philips Lighting aduce în prim plan iluminatul stradal inteligent cu LED

Mihai Stescu17 august 2017

Bloodhound cel mai rapid vehicul terestru se pregătește pentru doborârea recordului mondial de viteză cu tehnologie cloud Oracle

Mihai Stescu26 iulie 2017

Huawei eLTE SafeCity câștigă premiul ”Future Technology”

Mihai Stescu26 mai 2017

Korea intră în cursa pentru Hyperloop

Mihai Stescu23 ianuarie 2017
credit foto Mediafax

O simplă clapetă te apără de probleme

Mihai Stescu13 octombrie 2016

Heavn One, o lampa inteligentă care imită spectrul luminii naturale

Mihai Stescu19 august 2016

Saint-Gobain: campionul soluțiilor inovatoare la jocurile olimpice de la Rio 2016

Mihai Stescu10 august 2016