Tehnologii

Mi se pare faină ideea celor de la Invent Media. Bikevertising – publicitate cu bicicleta.

Mi se pare faină ideea celor de la Invent Media. Bikevertising – publicitate cu bicicleta.

Nu doar denumirea agenției te face să te gândești la inovații și tehnologii noi. Ci și produsele și serviciile pe care le oferă. După ce s-a impus pe piața de publicitate indoor, Invent Media lanseaza Bikevertising, o nouă soluție de publicitate neconventională și eco-friendly.
Într-o piață de publicitate cu o concurență acerbă, Invent Media, căutând noi canale de comunicare, ne prezintă promovarea pe doua roti  ca o metodă alternativă eficienta, ce imbină inovația cu grija pentru mediul inconjurător.

Bikevertising are la baza comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, la categoria „Best Advertising Billboard in the World”. Principalul avantaj consta in mobilitate, panoul fiind cu usurinta folosit si transportat, avand posibilitatea de a patrunde in zone greu accesibile altor canale media, precum parcuri, trotuare aglomerate, diferite evenimente in aer liber, sau parcari ale centrelor comerciale.
Publicitatea pe biciclete reprezintă o soluție ecologică, eficienta și inovativă, care permite promovarea către zeci de mii de potenșiali clienși pe stradă, având beneficiul de a aduce mesajul companiilor cât mai aproape de aceștia si de a genera o reacție imediată. Panoul mobil permite fixarea mesajului în mintea publicului țintă datorită timpului de expunere. Pot fi utilizate spoturi audio și/sau acțiuni de sampling. Noul tool de promovare outdoor poate fi integrat cu ușurinta în orice tip de campanie pentru a genera un grad ridicat de eficiență.
Costurile unei campanii de promovare pe bicicletă sunt considerabil mai mici față de campaniile convenționale de outdoor. În plus, acestea pot fi personalizate în funcție de nevoile și bugetul clientului, panourile fiind expuse doar în zilele sau intervalele orare solicitate, fără costuri suplimentare ca în cazul panourilor outdoor.

Bikevertising reprezintă în primul rând o soluție eficientă și economică de promovare, care oferă posibilitatea marketerilor de a aduce mesajele brandului cât mai aproape de publicul țintă. Un tool creativ, care depașește granițele comunicării tradiționale și generează reacții imediate. Însă, nu este doar atât. Prin intermediul acestui serviciu dorim să atragem atenția asupra mediului înconjurător și a nevoii de a găsi noi modalități prin care să limităm consumul de resurse. Bikevertising promovează sustenabilitatea și grija față de mediu” declară Eduard Petrescu, Managing Director Invent Media.

Invent Media este unul dintre principalii jucători pe piața publicității indoor, ce oferă servicii de indoor advertising integrate: închirierea spațiilor publicitare în clădiri de birouri, hoteluri, mall-uri și hypermarket-uri, consultanță în alegerea celor mai bune soluții de expunere, monitorizarea campaniilor, decorarea și neutralizarea campaniilor, mentenanța suporturilor. Agentia a derulat campanii pentru clienți precum: Ikea, Mango, Mobexpert, Lóreal, ING Bank, HTC, Tchibo, Collective, Farmaciile Dona, Mega Image, Baneasa Shopping City, FreyWille,Wizz Air, Allianz-Tiriac, Mercedes, Secom, DHL etc.

 

View Comments (1)

1 Comment

  1. bicicleta

    9 martie 2017 at 15:06

    Era si timpul pentru o idee de genul acesta.. E o strategie win win pentru ambele parti implicate, persoana care doreste sa isi faca brandul cunoscut plateste mai putin pentru publicitate, iar biciclistul castiga bani facand ceva ce ii place, adica pedaland. Poate asa tot mai multe persoane vor opta pentru folosirea bicicletelor si vor lasa masinile acasa.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Tehnologii
@MihaiStescu

Project Manager Blogdetehnologie.ro, blog personal: mihai.stescu.ro

More in Tehnologii

Dispozitive IoT fără componente electronice?

Mihai Stescu9 decembrie 2017

Machine learning și IoT, tehnologii utilizate acum de SAP pentru o mai bună experiență a clienților

Mihai Stescu2 noiembrie 2017

BASF pornește supercomputerul Quriosity din Ludwigshafen

Mihai Stescu30 octombrie 2017
Centrale termice Ariston

Centralele termice Ariston pășesc în era IoT

Mihai Stescu23 august 2017

Philips Lighting aduce în prim plan iluminatul stradal inteligent cu LED

Mihai Stescu17 august 2017

Bloodhound cel mai rapid vehicul terestru se pregătește pentru doborârea recordului mondial de viteză cu tehnologie cloud Oracle

Mihai Stescu26 iulie 2017

Huawei eLTE SafeCity câștigă premiul ”Future Technology”

Mihai Stescu26 mai 2017

Korea intră în cursa pentru Hyperloop

Mihai Stescu23 ianuarie 2017
credit foto Mediafax

O simplă clapetă te apără de probleme

Mihai Stescu13 octombrie 2016