Energii neconvenționale

Solar Impulse 2 – Zborul 5 / 12 Mandalay (Myanmar) – Chongqing (China)

Solar Impulse 2 – Zborul 5 / 12 Mandalay (Myanmar) – Chongqing (China)

Duminică 29 martie, Solar Impulse a decolat în al cincilea său zbor de la Mandalay (Myanmar) la ora 21:06 către Chongqing (China). Pilotat de Bertrand Piccard, avionul a parcus 1459 km fără niciun combustibil fosil timp de 20 ore și 29 minute.
Solar Impulse 2 a aterizat la 17:35, cu ceva emoții, atât din cauza traficului intens de pe Aeroportul Internațional Chingqing cât și din cauza vântului care era deosebit de puternic. Bertrand Piccard a declarat că aterizarea în astfel de condiții dificile este o garanție că zborurile care urmează, mult mai complicate. vor fi încununate de succes.
În campania sa de popularizare a energiilor nepoluante, proiectul Solar Impulse a mediatizat atât în Myanmar cât și în China sloganul ”Future is clean”. Proiectul Solar Impulse este susținut de Schindler, leader global în industria ascensoarelor, a scărilor rulante și a serviciilor conexe acestora. Schindler este o companie care a început prima colaborare în China în 1980, ajungând în 2006 să dețină integral subsidiara chineză. Partener important al proiectului Solar Impulse, Schindler dorește să prezinte tehnologii ecologice și eficiente publicului din China precum și antreprenorilor și specialiștilor chinezi.
Deoarece băiatul meu David este un fan al companiei Schindler, vizitând mai multe clădiri care au ascensoare Schindler, el m-a rugat să inserez fotografia care urmează.

Solar-Impulse-2-Schindler-China

Solar-Impulse-2-Schindler-China

V-am mai vorbit despre cât de puțin spațiu este în cabina pilotului. Iată ce a avut Bertrand Piccard în zborul spre China: 6 tuburi de oxigen, 2.5 litri apă și 2.4 kg alimente și desigur combinezonul de zbor:

in-cabina-lui -Piccard

in-cabina-lui -Piccard

 

Pentru cei care ați văzut bordul unei mașini hibride, în care este afișat fluxul de energii către sistemul de rulare, iată cum arată bilanțul energetic al lui Solar Impulse 2 atunci când operează în întuneric, fără aport de energie solară.

Solar-Impulse-2-mod-de-operare

Solar-Impulse-2-mod-de-operare

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Energii neconvenționale
@MihaiStescu

Project Manager Blogdetehnologie.ro, blog personal: mihai.stescu.ro

More in Energii neconvenționale

Solar Impulse încheie cu succes călătoria în jurul lumii

Mihai Stescu26 iulie 2016

Toshiba testează un autobuz electric cu încărcare contactless

Mihai Stescu31 mai 2016

Solar Impulse 2 – Zborul 11 / 13 Phoenix – Tulsa

Mihai Stescu18 mai 2016

Solar Impulse 2 – Zborul 10 / 13 San Francisco – Phoenix

Mihai Stescu12 mai 2016

Solar Impulse 2 – Zborul 9 / 13 Hawaii – San Francisco

Mihai Stescu3 mai 2016

Solar Impulse e gata să-și continue aventura

Mihai Stescu7 martie 2016
google-solar

Google își adaugă o capacitate de 842 MW energie regenerabilă

Mihai Stescu4 decembrie 2015

Honda lansează noul model de mașină propulsată cu hidrogen

Mihai Stescu28 octombrie 2015
Honda power exporter 9000

Honda propune utilizarea autovehiculelor electrice ca și geneatoare de curent pentru case

Mihai Stescu12 octombrie 2015