Duminică 29 martie, Solar Impulse a decolat în al cincilea său zbor de la Mandalay (Myanmar) la ora 21:06 către Chongqing (China). Pilotat de Bertrand Piccard, avionul a parcus 1459 km fără niciun combustibil fosil timp de 20 ore și 29 minute.
Solar Impulse 2 a aterizat la 17:35, cu ceva emoții, atât din cauza traficului intens de pe Aeroportul Internațional Chingqing cât și din cauza vântului care era deosebit de puternic. Bertrand Piccard a declarat că aterizarea în astfel de condiții dificile este o garanție că zborurile care urmează, mult mai complicate. vor fi încununate de succes.
În campania sa de popularizare a energiilor nepoluante, proiectul Solar Impulse a mediatizat atât în Myanmar cât și în China sloganul ”Future is clean”. Proiectul Solar Impulse este susținut de Schindler, leader global în industria ascensoarelor, a scărilor rulante și a serviciilor conexe acestora. Schindler este o companie care a început prima colaborare în China în 1980, ajungând în 2006 să dețină integral subsidiara chineză. Partener important al proiectului Solar Impulse, Schindler dorește să prezinte tehnologii ecologice și eficiente publicului din China precum și antreprenorilor și specialiștilor chinezi.
Deoarece băiatul meu David este un fan al companiei Schindler, vizitând mai multe clădiri care au ascensoare Schindler, el m-a rugat să inserez fotografia care urmează.
V-am mai vorbit despre cât de puțin spațiu este în cabina pilotului. Iată ce a avut Bertrand Piccard în zborul spre China: 6 tuburi de oxigen, 2.5 litri apă și 2.4 kg alimente și desigur combinezonul de zbor:
Pentru cei care ați văzut bordul unei mașini hibride, în care este afișat fluxul de energii către sistemul de rulare, iată cum arată bilanțul energetic al lui Solar Impulse 2 atunci când operează în întuneric, fără aport de energie solară.
Facebook
Twitter
RSS