
Sony se implică în afaceri cu drone, căutând noi clienți pentru senzorii săi. Divizia mobile a lui Sony s-a alăturat firmei japoneze de robotică ZMP într-o nouă companie numită Aerosense. Aerosense va oferi servicii de supraveghere aeriană bazate pe zboruri ale dronelor.
ZMP va oferi know-how-ul din domeniul tehnologiilor robotice și a automatizărilor iar Sony va contribui cu expertiza în domeniul senzorilor de imagine și a telecomunicațiilor.
Într-un interviu publicat în The Wall Street Journal, conducătorul diviziei smartphone a Sony, Hiroki Totoki consideră că secretul succesului companiei în acest domeniu constă în adaptarea inovațiilor Sony în diverse tehnologii.
Dacă Sony nu a reușit în diverse industrii, produsele sale primare – de exemplu senzorii de imagine – au fost foarte profitabile. Componentele Sony sunt utilizate în special pe piața telefoanelor mobile – unde deși telefoanele Sony nu au avut succes, senzorii săi sunt utilizați inclusiv de concurenții principali – Apple și Samsung.
Sony a înființat compania Aerosense pentru a demonstra noi utilizări pentru senzorii de imagine – o tactică de afaceri mult mai bună decât concurența directă cu producători recunoscuți precum Lockheed Martin.
Toți noii competitori din acest domeniu vor avea nevoie de senzori din ce în ce mai performanți, iar Sony este de departe producătorul cel mai important pentru o gamă largă de senzori de imagine.
Facebook
Twitter
RSS