Pe 20 iunie, deja faimosul robot Pepper, s-a vândut complet în 60 secunde de la deschiderea vânzărilor online. Compania Softbank, producătorul robotului a anunțat printr-un comunicat de presă cererea foarte mare pentru cele 1000 unități vândute online. Momentan nu se mai acceptă cereri. Vânzările ulterioare sunt programate pentru luna iulie.
Vânzarea a 30 bucăți a fost trasă la sorți vineri, într-un eveniment care a precedat deschiderea vânzărilor, la un magazin SoftBank din Tokyo. Prețul lui Pepper este de 1600 USD cu un cost suplimentare de 200 de USD lunar pentru asigurări și transfer de date.
Așa cum oamenii simt emoțiile în mod natural printr-un răspuns hormonal la stimuli, Pepper adună informații de la camere de luat vederi și alți senzori. Pepper a fost gândit de sex masculin, este deci un ”el” și poate interpreta diverse expresii faciale, cuvinte și mediul înconjurător pentru a lua diverse decizii. Poate ofta și chiar să ridice tonul. Se sperie de întuneric și este fericit când îl feliciți.
Odată cu vânzarea robotului, s-au lansat și 200 aplicații care pot fi descărcate în robot, care îl pot transforma inclusiv într-un jurnal digital.
Anul trecut Nestle l-a folosit pe Pepper pentru a vinde espressoare în magazine din întreaga Japonie. Pepper a răspuns la întrebările potențialilor clienți și le-a explicat modul de funcționare al aparatului.
Vânzările lui Pepper se vor extinde global încep anul viitor prin partenerii internaționali ai companiei SoftBank – Foxconn Technology Group (producătorul grupului Apple) și grupul Alibaba. Începând din toamnă, cele trei companii vor lansa o ediție specială a lui Pepper, numită ”Pepper for Biz”.
Facebook
Twitter
RSS