Evoluțiile în tehnologie aduc schimbări majore în strategiile de comunicare ale companiilor, mai ales în cazul celor care lucrează în mod direct cu clienții. Toți jucătorii din retail caută metode prin care să îmbunătățească productivitatea și să ofere clienților o experiență cât mai plăcută la cumpărături.
Compania Quail Digital din Marea Britanie a dezvoltat un sistem de comunicație care se adaptează flexibil oricăror solicitări din domeniul retailului. Studiile efectuate au demonstrat că implementarea acestui sistem în magazine cu cel puțin 6 case (sau puncte de vânzare) aduce creșteri semnificative în productivitate și permite echipelor de vânzare și suport să interacționeze mult mai eficient, oferind clienților o experiență de cumpărături deosebită.
Sunt diverse motive pentru care casierul sau vânzătorul este nevoit să-și întrerupă activitatea și să contacteze echipa de suport sau un superior ierarhic. Cele mai întâlnite situații sunt:
- necesitatea autorizării unei operațiuni de către superiorul casierului: ștergerea unui articol din lista de vânzări, acordarea unui discount, aprobarea unui retur
- solicitarea autorizării unei vânzări atunci când clientul nu se încadrează în vârsta legală minimă
- diverse solicitări ale clientului
- lipsa numerarului pentru acordarea restului
- nefuncționarea casei de marcat sau a POS-ului
- intervenția echipei de curățenie
- deschiderea unei case suplimentare
- solicitarea pazei
Închipuiți-vă că în mod tradițional, casierul face un apel telefonic către supraveghetor. Acesta la rândul lui anunță prin sistemul audio problema către echipele implicate, care dacă sunt libere, sosesc la casă pentru rezolvarea problemei.
Quail Digital propune o soluție inovativă. Toți casierii și supraveghetorii sunt dotați cu căști fără fir care le permit să comunice extrem de facil între ei. În plus casierul are la dispoziție o tastatură cu 12 butoane cu mesaje preînregistrate pentru diverse situații, precum cele amintite anterior. Mesajele sunt transmise în căști echipelor de suport, care pot interveni imediat, reducând timpul de așteptare pentru client.
Studile efectuate în mai mult de 500 de magazine demonstrează că timpul mediu de rezolvare a unei probleme scade de la 3 minute la 1 minut în cazul utilizării sitemului digital de comunicație Quail Digital.
Reducerea timpului de rezolvare a unei probleme nu se reflectă numai în experiența îmbunătățită a clientului ci și în productivitatea punctului de lucru. Același studiu indică reducerea semnificativă a numărului caselor de marcat deschise simultan implicând o scădere semnificativă a cheltuielilor cu forța de muncă în decursul unui an.
Managerii diverselor magazine în care s-a implementat soluția Quail Digital au adus următoarele argumente pentru utilizarea acestui sistem:
- îmbunătățirea comunicării între membrii echipei
- problemele clienților sunt rezolvate mult mai rapid, datorită alocării personalului potrivit situației
- echipa este privită de către client ca un tot unitar care acționează pentru a-i rezolva orice problemă într-un mod profesionist
- răspuns mult mai rapid pentru orice problemă de securitate
- rezolvare mult mai rapidă a oricărei solicitări de la casele de marcat
Sistemul de comunicare Quail Digital Pro 7 este ușor de implementat, având următoarele componente principale: modul de bază, căști fără fir (până la 30 pentru un modul), sistem de încărcare și depozitare a căștilor, tastaturi wireless programabile.
Protector System a implementat deja în România sistemul Quail Digital în mai multe locații, din diverse domenii (retail, restaurante).
Pentru solicitări privind testarea și implementarea soluției Quail Digital, puteți apela la echipa tehnică prin telefon la 0744 70 20 60 sau email quaildigital@protector.ro
Facebook
Twitter
RSS