Tehnologii

Nike introduce sistemul automat de legare a șireturilor

Nike introduce sistemul automat de legare a șireturilor

Nike HyperAdapt 1.0 este primul sistem de legare automată a șireturilor. Un senzor care este plasat sub călcâi comandă strângerea automată a șireturilor odată ce piciorul intră complet în pantof.
Mai corect ar fi să o numim o strângere adaptivă, deoarece pe lateral există două butoane cu care se ajustează efectiv forța de strângere a șireturilor.
Nike nu a dezvăluit încă mecanismul patentat de ei încă din 2009 și nici natura sursei de alimentare și autonomia.
Sunt însă convins că în curând entuziaștii vor diseca noua creație Nike.
Până atunci, să ne bucurăm de ea…

 

View Comments (1)

1 Comment

  1. Pingback: #PoateVăInteresează Ziua Mondială a Somnului și altele mai jucăușe :D - Cristian China Birta

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologii
@MihaiStescu

Project Manager Blogdetehnologie.ro, blog personal: mihai.stescu.ro

More in Tehnologii

Samsung Electronics anunță inițiativele pentru 2022 care fac electrocasnicele mai prietenoase cu mediul înconjurător

Mihai Stescu10 ianuarie 2022

NeoTech, un nou proiect cripto românesc, bazat pe tehnologii digitale inovative Smart City

Mihai Stescu20 octombrie 2021

Mobilitatea nevăzătorilor, mai accesibilă cu .lumen

Mihai Stescu2 decembrie 2020

Apă din aer pentru situații de urgență (P)

Mihai Stescu10 aprilie 2020

Synology susţine efortul companiilor de a organiza lucrul de acasă pentru angajaţii lor

Mihai Stescu30 martie 2020

Un nou serviciu de transfer fisiere – Smash

Mihai Stescu28 iunie 2018

Caterpillar: „New Range. New Rules.” în România prin Bergerat Monnoyeur

Mihai Stescu14 mai 2018

Quail Digital crește productivitatea și calitatea serviciului oferit clientului în retail

Mihai Stescu10 aprilie 2018

Quail Digital – o soluție de comunicare ideală cu impact imediat în experiența clienților

Mihai Stescu5 februarie 2018