Evenimente

Zitec ofera sprijin gratuit primariilor inca nedigitalizate

Zitec ofera sprijin gratuit primariilor inca nedigitalizate

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță că va oferi acces gratuit la două module ale aplicației de registratură și managementul documentelor RegistaAstfel, instituțiile publice nedigitalizate pot solicita trei luni de licență gratuită pentru modulele Managementul documentelor și e-Guvernare.Prin această acțiune, Zitec își propune să încurajeze autoritățile să înregistreze electronic documentele și cererile depuse de către cetățeni și să primească sesizări online, pentru a evita aglomerația, a limita cozile formate la sediul acestora sau a elimina complet nevoia unei vizite. 

Regista este lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și management al documentelor în administrația publică locală, ajutând în prezent la eficientizarea și digitalizarea activității interne din peste 500 de instituții publice și companii din 40 de județe din țară. Până în prezent, aplicația are peste 9.000 de utilizatori și au fost înregistrate peste 7 milioane de documente.

Rolul Regista este să automatizeze activitatea din administrațiile locale, guvernamentale și din companii, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât și pe cea dintre funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare electronică, rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite. 

Modulul Managementul documentelor este foarte util pentru instituții în această perioadă, încurajând lucrul de acasă al personalului acestora. Cu ajutorul modulului, funcționarii pot înregistra electronic documentele, pot gestiona fluxul de lucru între departamente, precum și transmiterea lor între acestea. De asemenea, verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor se face într-un mod mult mai rapid și eficient.  

Totodată, Regista este prima aplicație care respectă codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre instituțiile publice și cetățeni, prin modulul e-Guvernare. Astfel, cetățenii pot consulta online starea documentelor publice, pot trimite cereri online sau pot depune sesizări electronice pentru diferite nereguli identificate pe raza localității. Toate acestea se pot face prin intermediul portalului asigurat de Regista, ce poate fi accesat de pe website-ul instituției. 

Aplicația poate fi accesată de oriunde de către funcționarii publici sau angajații companiilor, fiind disponibilă direct din browser, fără instalare și cu toate informațiile stocate în siguranță în cloud Microsoft Azure. 

„În această perioadă în care distanțarea socială este recomandată ca metodă de prevenție, este foarte important să reducem cât mai mult birocrația și aglomerația din instituțiile publice și private, iar comunicarea dintre acestea și cetățeni să se desfășoare electronic. Astfel, fiecare cetățean va putea trimite cereri sau va putea face sesizări către instituția de proximitate direct de acasă, online, fără a se mai deplasa la sediul acesteia. Încurajăm toate instituțiile să apeleze cu încredere la echipa noastră, care le va oferi asistența necesară și soluțiile potrivite pentru a trece cu bine peste această perioadă”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Despre Zitec

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puţinele companii româneşti certificată Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și Google Cloud Partner, precum și singura companie românească Partener Magento și unic furnizor în România al platformei de soluții e-commerce în cloud VTEX.Pentru activitatea sa din 2019, Zitec a fost desemnată “Compania Anului” la Gala ANIS România 2020. În 2019, Zitec a fost declarat “Best Workplace” la Romanian Business Services Awards și a primit Premiul Juriului pentru “Angajatorul anului” la Romania Insider Awards, după ce, cu un an în urmă, s-a clasat în Top 3 al celor mai apreciați angajatori din România, conform site-ului undelucram.ro și în “Topul companiilor din IT pentru care să lucrezi” realizat de Revista BIZ. Pentru serviciile de digital marketing, compania a fost nominalizată în topul agențiilor de digital din România conform Forbes. Campania de donare de sânge la birou lansată de Zitec la nivel național – #cei1024 – a fost premiată cu “Cel mai bun proiect intern de CSR” la Gala Oameni pentru Oameni 2017, “CSR Initiative of the Year” la Romanian Outsourcing & Shared Services Awards și “CSR Program of the Year” la Galele ANIS din 2018 și 2019.

Click to add a comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente
@MihaiStescu

Project Manager Blogdetehnologie.ro, blog personal: mihai.stescu.ro

More in Evenimente

Big Data Week revine în România

Mihai Stescu25 februarie 2020

ViewSonic va prezenta la ISE 2020 cele mai noi soluții de Visual Display

Mihai Stescu6 februarie 2020

BenQ va prezenta la ISE 2020 o nouă gamă de soluții end-to-end

Mihai Stescu6 februarie 2020
te echipam gratuit

PC Garage oferă o carcasă cadou la achiziția unei platforme hardware

Mihai Stescu11 decembrie 2019

Ariston: Schimbările climatice nu mai pot fi ignorate. Este nevoie de angajamentul tuturor

Mihai Stescu9 decembrie 2019

Codiax, evenimentul leader de deep tech, ajuns la a treia ediție a adus împreună 350 pasionați

Mihai Stescu28 noiembrie 2019
Andrej Solkin, HMD Global

Interviu cu Andrej Sonkin, General Manager HMD Nokia despre prezentul și viitorul brandului Nokia

Mihai Stescu25 noiembrie 2019

Cel mai mare Black Friday de Gaming începe la PC Garage

Mihai Stescu13 noiembrie 2019

Codiax 2019, super eveniment deep Tech la Cluj

Mihai Stescu16 octombrie 2019